Preskoči na glavni sadržaj

Edukacije i kompetencije

Slanje zahtjeva za Edukaciju

Djelatnik šalje zahtjev za Edukaciju kao i sve druge zahtjeve. Zahtjev prolazi kroz hijerarhiju odobravanja te se može odobriti ili odbiti.

Za Edukaciju je potrebno otići u Zahtjeve i otvoriti Edukaciju te kliknuti na Novi zahtjev. Otvara se forma za unos zahtjeva. Djelatnik neće moći odabrati Edukaciju ukoliko se ona ne nalazi u Katalogu edukacija (u tom slučaju potrebno je javiti HR Administratoru da zavede novu edukaciju u katalog). Kod odabira Edukacije, prvo se ponude one koje su planirane i odobrene za tog djelatnika, ali deaktivacijom filtera „Odobreno“ moguće je odabrati bilo koju edukaciju iz kataloga.

Nakon odabira određene Edukacije podaci iz kataloga će biti povučeni i status će biti prikazan na Zahtjevu. Taj status će biti vidljiv i voditelju prilikom odobravanja Zahtjeva. (Slika 5.1.1.)

Slika 5.1.1. – slanje zahtjeva za edukaciju

Kod slanja Zahtjeva za Edukacijom, možete priložiti i dokument vezan uz edukaciju.

Slika 5.1.2. – dodavanje dokumenata

Nakon što zahtjev prođe hijerarhiju odobravanja djelatnik će dobiti notifikaciju i vidjeti u kojem se statusu vratio njegov zahtjev za Edukacijom.